10.3.2018 Zábava 0

Základna, neboli Base Station

Vždy záleží na tom, o jaký typ hry se jedná. Základna bývá často součástí her https://www.lazerfunpraha.cz/cs/kontakt/ dvou týmů, které dobývají cizí území. Bývá připevněna k nějaké překážce, např. ke zdi, a je opatřena senzory. Rozměry základny mohou být různé, záleží na náročnosti samotné hry. Senzor je pružně přizpůsobitelný (programovatelný) potřebám hry a může po každém zásahu buď měnit barvu, nebo blikat, zpravidla také počítá skóre a po zásahu jej soupeři navyšuje. Senzory se většinou hernímu módu přizpůsobují a při zásahu Base Station vydávají zvukové efekty, které se do jednotlivého typu hry hodí.
Základna se využívá ve třech základních herních typech:

Aztec (14)

Zombie – cílem hry je motivovat hráče zasáhnout základnu ve chvíli, kdy se rozsvítí (bliká přerušovaným světlem). Za každý zásah získává dotyčný ochranný štít (bonus – Shield).
Modus Delta Tag – základna svítí, ale postupně pohasíná a ke konci každého krátkého cyklu se nakrátko rozsvítí sytě červenou barvou. Jestliže v tuto chvíli hráč základnu zasáhne, získá bonusový efekt nepřerušované střelby, kterému se říká rapid fire.
Hra o základnu (Games Base) – hra je určena pro dva týmy a každý má svou vlastní základnu. Cílem hry je zasáhnout základnu, čímž hra končí. Po zásahu základny se tato rozsvítí stejnou barvou, jakou je označen příslušný tým.

V záři reflektorů

Tento herní doplněk příznačného názvu má za úkol hru pouze zatraktivnit. Nepřináší hráčům žádné výhody, bonusy, ani trestné body. Světla mohou být různobarevná, s nastavitelným jasem a plochou osvitu. Světelné zdroje jsou koncové výstupní body programovatelného módu, jehož styl vždy odpovídá typu herní arény. Jiná světla se hodí do prostředí kosmické lodi, jiná do jeskynního labyrintu apod.

lonpos.jpg

Bonusová světelná brána

Tyto pomyslné brány (mají skutečně tvar osvětlené nebeské brány) se instalují do obtížných částí herního okruhu, a pokud branou hráč projde, získává bonusové body. Brána jeho průchod zaznamená senzory. Brány se využívají jako herní prvky, které hru neuvěřitelně dramatizují. Mohou to být:
Bombový atak – hráč, který zasáhne bránu protivníka, vystaví jej bombovému útoku. V tu chvíli brána vystřeluje kolem sebe paprsky a hráči mohou jimi být zasaženi.

lasergame_aztec01

Escape (únik) – tým, který tuto bránu zasáhne, ji může využít k úniku. Soupeři mají v tu chvíli znemožněn zásah unikajícímu týmu.
Zvýhodnění štítem (Shield) – po průchodu touto branou získává hráč další štít.
Munice (Armo Drop) – po zásahu této brány lze doplnit munici.
 Oživovací prostor (Respawn) – po zásahu a průchodu brány se hráč může znovu zapojit do hry, když byl před chvílí z boje vyřazen.

Doplňující prvky, které se využívají v laser game
5 (100%)1
Cestovn
</div>

<div class=